Pazartesi, Ocak 05, 2009

Rüyalar Gerçek Olsa

arkadas bugun bi ruya gordum. hic de adetim degildir oyle tabire falan bakmak ama bakasim geldi.. saattir aranıyorum.

internette herhangi bir organizasyonu, bir "ruya tabircileri odasi" gibi bir olusumu olmadigi icin herkesin kendi kafasindan sikiyor bu tabirleri dostlarim.. ben onu anladim onu bildim.

mesela dün ben saat 10 gibi uyuyup rüyamda yavru bir ayi gordum.. eve aldim besliyorum falan.. sonra yan komsumuz langirt masasi verdi biraz oynadik, akabinde fenerbahce besiktas maci basladi benim ayi kucagimda maci izledik. sonra ayiyi bir kutuya koydum o kutuyu su basti falan..

rüya boyle beatles in hindistan turundan sonraki saykodelik donemlerine benzese de kilit noktalar var..

1. ayi
2. langirt masasi
3. derbi
4. su basmasi..

sahsim adina bu rüyalarin tabirlere bakilacak raddeye gelmesini "recurring" yani tekrar eden karakterler neticesinde olabilecegine inaniyorum.. ama oturdum arastirdim internetten.. teknoloji bir tik otemizde zira..

ayi: rüyada ayi gormek cok kotu olaylara tekamul eder..

yahu tamam da nasil bir olay? hop atladim baska siteye

ayi: of of cok kotu ya..

ayi dan umudumu kesip langirt masasi ve derbi key wordlerine yogunlasmak istedim. zira hic bir ayi birbirinin aynisi degildi.. ama yine de "hayatina bir kadin girecek seni deli divana edicek. ps: kadin kotu niyetli" manasi var.. onu idrak ettik.. simdi rüyamda gordum diye "84 ile 87 arasinda dogan kadinlari bogun" emri verecek bir seviyede degilim. imkan olsa bogdururum. firavundan neyim eksik. hem 87 li olan bi kizi sepete bindirip nehre de salamassin. yakisik olmaz..

neyse aradim langirt masasi. bulmak mümkün degil. insanlik tarihinda sanirim bir tek benim rüyama giren bir masa cesidi.. hele ki "fir fir yok" diyen biri olmamis rüyasinda.. neyse peki dedim derbi gormek? o da yok.. 100 yillik rekabet süresinde bir insan rüyasinda derbi gormemis..

son topikde ise işler degisti biraz.. insanlar paso su gorurlermis rüyalarinda.. su emmek, su tükürmek, su akmasi, su ile abdest almak gibi enteresan işler..
su basmasi hadisesini iyice arastirdim direk soyle bir aciklama bekliyorum ben "rüyada ayinin yattigi kutunun icini su basmasi: cok güzel bir kadinla tanisip 2. bulusmada onunla seviseceginiz anlamina gelir."

istiyorum ki ruya tabirleri konusunda yepyeni bir calisma yapayim. "ver gaz" rüya tabirleri olsun.. rüya da ayi mi gordun arkadas "ayi: iddaa kuponunda alman liginden oynanacak 2 macin tutacagina delalettir" bak ne kaddar süpper oldu..