Cuma, Ocak 02, 2009

İşte Hendek İşte Deve


sarki baris manco ile meshur olsa da, tam olarak 9 ay kadar once edip akbayram tarafindan plaga kaydedilmis, fakat gerek düzenlemesindeki sikkoluk, gerekse edip akbayram'in toy sesi neticesinde halktan bekledigi ilgiyi gormemistir.. fakat o donemde cok afedersiniz ayni yerde yiyen, ayni yerde sican bu anadolu rockci kitle, sarki'nin baris manco ile patlayacagina karar vermis ve sarkiyi ona ithaf etmislerdir..

bu sarki'nin sozleri biraz garip geliyor bana.. yani boyle bir iş güzarlik varmis gibi.. tamam belki dayi emmi hep orada, pis bir aile bunlar belki tamam kabul ama dayi emmiye sorsak olayin aslini "ya bizim yegende gozu var itoglu itinin.. zaten koyde sikmedigi kalmadi" seklinde ogrenecekmisiz gibi.. zira ben baris manco gibi bir oglana gidip de manyak gibi "zordur almak bizden kizi" diyecegini sanmiyorum her hangi bir kimsenin, dayi emmi olsa bile..

zaten sarkinin devaminda da baris'in zoru gorunce direk topukladigini, zeynebi almadigini goruyoruz.. laf işte.. zeynep kuyu basinda olsa, yanaklarini al al edicek kizin, fakat almayacak kizi.. yer mi dayi emmi? ciddi adam almis sonucta kizi "zeynebimden haber sordum/başkasına yar olmuş" diyor zira.. eee baris.. sen gonul eglendireceksin, zeyneple eylesiceksin, zoru gorunce kacicaksin.. olur mu oyle?


ayrica bu sarkinin "baris manco ile 7 den 77 ye" programinda bir klibi vardi ki, klibinde gercek bir deve ile gercek bir hendek ve gercek bir dayi emmi oynamisti.. o zamanlar deve gormemis bir insan olarak şaşırmıs kalmistim.. trt1 de deve gormeye alisik olmadigimdan korkmus, aglamistim..

klip bu postta var aslında ama youtube şey olmuorsa diye link verelim