Salı, Aralık 30, 2008

Yılbaşı yaza alınsın

Ben şu anki üşümemle böyle bir kampanya yapmak istiyorum. zaten feci aktivistim bugün.. yıl başı yaza alınsın arkadaş.. kim ne der ki?

yani sahsen ben anlam veremiyorum bu hadiseye. niye yilbasi denilen hadise kisin olsun. üsüoruz. sokaklarda eglenesin gelior usuorsun, "efendim kar yagior ambians oluor cok sahane uuuw" diyenler var "nerede lan kar?" diye cirkinlesirim onlara.. (izmir'de yok en azindan. ben izmirden sorumluyum)

kar gibi bir arti hadise ise tabiyatin rastgelentisine (bu kelimeye de trademark koysam yeri) bagli ise o zaman yapalim arkadas 15 temmuzda yilbasimizi.. kim ne diyecek? "efendim o an sey olmuor yeni yil oncin" diycek sorarim? hadi sordular "neden temmuzda yil basi yapiorsunuz" dediler cevap hazir "bizim isayi gec yazdirdik nufusa" oldu bitti anasini satiim.. üsüdügümüze degmez be.. akariz plajlara, akariz bodrum gecelerine yilbasi ayagina.. var mi boyle güzellik..

hiç olmadı yıl başı dönsün dini bayramlar gibi. bi oradan bi oraya.. 12 senede bir kışa denk gelsin. hemen geçsin kışı yine yaz olsun.. o şekil..

avustralyali işi biliyor arkadaş.. ben onu bilir onu söylerim. bakın aşağıda resimleri var..



yıllar yılı anzak diye hitap edilen, icabında horlanan insanlar yıl başına bu şekil giriyorlar.. üzülüyor tabi insan.. neden benim halkım yazın girmesin yeni yıla diyor? balkonlarda karpuz yiyerek?

her neyse.. yine de mutlu yıllar.. yeni yıl şarkısı sunayim hemen ben size(özellikle nemo ya tabi):