Pazartesi, Aralık 15, 2008

Yaptığım en büyük çılgınlık

gerzek katılım formlarında bulunan bir soru cesidi bu. "yahu nolcak ki katilayim ben de!" diyip de acun ilicali ile var misin yok musun, yarismasina katilmak isterseniz, katilim formunda bu tarz bir soruyu cevaplamak zorunda kaliyorsunuz.. daha evvelinde de makara olsun diye katilmak istedigimiz bbg'de de aynı hadise vardi mesela.. bir "yaptiginiz en büyük cilginliktir" gidiyor..

fakat bir halti yerken "cilginim bebegim" burak kutlugunda bir insan olmadigimdan katilip kaliyorum öylecene.. gerzekleşiyorum.. "şu yaşa geldim, yaptigim en büyük çilginlik, bakkalin önünde bira içmek miydi lan?" demekle yetiniyorum, "240 basinca tempralarin göstergeleri degisiyormuş"'u deneme hadisesini cilginlik olarak goremiyorum..

heralde bir insanin "bu yaptigimiz çok cilgincaydi" demesini falan bekliyorlar.. böyle yasiyoruz tabi biz.. "uuuuuw inanilmaz.. çok delice bir şey bu!!" falan diye dolasiyoruz..

velhasil yok işte.. cilginca yapilmis bir hadise koca hayatimda.. burnuma leblebi sokmuştum kücükkene.. oluo mu o?