Çarşamba, Aralık 10, 2008

Super Trouper




tam bir 70lere veda yasasin seksenler sarkisidir super trouper.. gerek klibi ile olsun (burda) (ki klibinde kizil olan ablamiz cok sahane derin yirtmacli bir elbise giyip süper seksi dans ederken [ki bjorn eniste kizmaz işallah.. eski kari meski kari ama tav olabilir] sarisin olan ablamiz kollari iki yana koyarak `okuldan yeni mezun olmus koy okulu ogretmeni utangacligi`nda bir odundur.. kiyafeti de sikkodur) gerek sozleri ile olsun tamamen 70lerin o disko havasini kah hüzünlü kah eglenceli şey eder.. (baglayamadim cümleyi farkedildiyse)

ki bu genel abba tutumudur aslinda.. yani mutluyuz ayagina alttan satirik bir sekilde "icimiz kan aglior.. bilseniz ne derdimiz var" dusturu..

her neyse.. sarkinin adindaki super trouper sahne isiklari anlamina gelir ki konserlerde falan kullanilir bunlar.. gigantiktir.. benim boyumla bir azuth boyunda falan seylerdir.. cok sicaklardir ayrica.. işte bu super trouperlar gün gelmis abba sarkilarina isim bulmuslardir..

bu enfes sarkinin sozlerini türkceye cevirmek istiorum izninizle.. bilen var bilmeyen var ingilizceyi.. misal inanmazsiniz antalyada cogu insan ingilizce bilmior.. ama caponca bilen esnaf bile var.. garip..




gigantik sahne isiklari kör felan olucam
ama mutsuz degilim
her zaman olurdum oysa
cünkü kalabalikta bir yerde sen varsin bebegim (ulan bunnar sozde kari koca.. godosluga bakar misin.. "ne kalabaligi sahnedeyim lan" derdim ben cinnet getirirdim.. sonra yazsin gazteler "abbada olay.. grubun "a" larindan "azuth" cinnet getirtip geri kalan 3 kisiyi canavarca öldürdü)

sinirlendim anasini satiim.. cevirmiorum türkceye falan.. boyle genislik yok arkadas.. karin ulan o senin.. karina soyletiorsun "kalabalikta kimleri de goruorum" falan fismekan.. bereket dagilmissiniz.. beter olun..