Pazartesi, Ocak 12, 2009

lise 2 terk

acikcasi fotodaki kim bilmiyorum.. vedat yazdim google tak abi cikti.. cok saygideger bi abiymis. aldim koydum fotosunu.. saclarina da ayri bayildim.. her neyse..

su hayatta ne kadar bela adam tanidiysam "bilader bi baksana bir sey konusucaz" laflari ile dayak yediysem bunlarin mümessilleri hep lise iki terk insanlar olmuslardir.. hayir lise ikiden terk edince bir "piskopatlik tezkeresi" mi veriyorlar anlamis degilim..

mesela vedat abi vardi.. yaklasik bir 5 sene lise 2 de kalmis sonra orayi terk etmis bir abimizdi.. bize abi ama arkadaslarina, cevresine "kopek bogan vedat" olarak nam salmis bir abiydi. bu lakabi almasi cesitli rivayetlere dayansa da benim en sevdigim "ollm vedat abiye bir kere geceleyin kopek saldirmis.. bu tutmus kopegin boynundan bogmus onu orada" versiyonudur..

neyse bir gün, bizim buralara yeni yeni insaatlar yapiyor. biz insaatlardan kumlara atliyoruz.. bu geldi aynen "lan pic kurulari salaklik yapacaginiza gelin iş yapicaz" dedi bize.. 8 maksimum 10 yasindayiz vedat abi 20 var.. bizi aldi bi insaata goturdu.. "kablolari sökün saticaz" dedi.. basimizda durup da formen misali bir cigara yakip donemin populer sarkisi "dün seni gordüm rüyamda arnavut kaldirimli bos sokakta" yi sokagi kese kese soyluyordu.. işte o an "benim gibi berdus olur, lise 2 den terk ederseniz okulu boyle insaat koselerinde sürtersiniz" demisti de bana cok kral bişi gibi gelmisti bu.. yani ne biliim sonucta insaat olsa da para kazaniorsun.. gerçekten.. sonra vedat abi bizi dovup bakir tellerden hak ettigimiz parayi vermemisti gerci.



ha bu arada facebook grubumuz var, "bön türkler" diye.. vedat abi de orada bekleriz..