Cumartesi, Ocak 31, 2009

Dandik bir adamım..

Günlerdir uykusuzluk çekiyorum.. bunun nedeni de üst kat komşumuz..

üst katimizda bir kadin yasiyor yaklasik 10 senedir. nevi sahsina munhasir bir kadin. yanniz bundan 15 sene once falan genel evden emekli olmus. 60 larinda bir kadin. hala dogum günlerini pubda falan kutlar eski iş arkadaslariyla.

gariptir de biraz manyaktir güvenmez kimseye, bir gün acaip samimi oluverir sonra kendisine yamuk yapildigini düşünür konusmaz olay cikartir.. sesi de kart neticesinde. mesleki deformasyon gibi bir şey olmali..

işte bu cok afedersiniz eski orospu gitmis kendisine bi duvar saati almis.. boyle gonglu falan ve bu saat her saat basi caliyor abi.. 2 gün oldu. dün caldi boyle uykumdan uyandim.. sanki ingiltereye gitmisim de bana "kusura bakma ya tüm oteller dolu sana bigben'in altina yer yatagi yapicaz" demisler gibi oluyor.. bu ne anasini satiim.. saat 4 uyuyamiorum saat basi strese girdim..
direk benim evde vuruor sanki saat.. öyle böyle diil. dün bi ara "ulan bu kari benim eve mi kurdu saati" diye düşündüm de evi arastirdim. ama yukarda evet kesinlikle yukarda..

duman avcilari sigarayi yasaklayacagina bu tarz saatleri yasaklamali bence "gonglu saat alan eski orospu avcilari" gibi bir orgut kurucam... yemin billa ediorum..

bu uykusuzluk nedeniyle sanırım salak işler yaptım az önce.. zoban "futbol yazılarını bir başka blog'a topla" diyince futbol yazilarini direk yine çekirdekçi tayfa a taşıdım. taşırken, oranın templateini değiştireyim derken buraninkini değiştirmişim.. baştan bissuru resimle mesimle uğraşamadim.. yavaş yavaş olur onlar..

küçüklerin gözlerinden, büyüklerin ellerinden, ve güzel kızların yanaklari ile dudaklarinin kesiştiği yerden öperim. hell yeah..