Pazar, Şubat 01, 2009

Haftanın Şarkısı #7

küçükken bir kız arkadaşım vardı. 15-21 yaş arasını kompile o arkadaşa kapamıştık. arada kendisini rüyalarımda görürdüm. ergenlik rüyalari tabi.. sıra genelde jenna jameson, kylie minogue kiz arkadaşım şeklinde olurdu.. böyle bir rüya haremi kurmuştum kendime.. bu gece kimi rüyamda görsem etsem diye dertleniyordum hatta..

sonrasinda farkettim ki bu rüyada görme işi kizlara için biraz etkileyici bir şey. yani mesela "selam kylie seni rüyamda gördüm ve inanilmaz sevistik" desem kylie bana sempati ile yaklaşabilirdi.. kullandim tabi bunu.. uydurduğum rüyaları, hatta aynı rüyayı değişik kızlardan randıman almak için kullandım.. hakketten de feedbackler olumluydu. fakat ornekleme sayisi arttikca bu orneklerin birbiri ile muhabbet etme ihtimali de artmiş, sonunda kacinilmaz son ortaya cıkmıstı. 2004 gibi falandı "uur herkese aynı rüyayi anlatiyormus" lafi ortamlara yayildi.. ben de bıraktım o soylemleri. zaten kimseyi de rüyamda görmedim bir daha.. garip. bir insandan gerçekten hoşlanmak, gün içinde onu baya baya düşünmek gerekiyor sanırım..

ama oldu arkadas.. böyle rüyama girdi birisi.. öyle de imkansiz öyle de güzel bir şey ki. hatta şöyle diyeyim, kendisi alenen carla bruni.. fransiz basbakaninin eşi ve fransada yaşıyor, ama paso "ça va","bien valla işte. geçen bi şarkı dinledim süper al carlacim" gibi konuyuoruz msn üzerinden.. bi de mesela carla ile "aaa patates kizartmasini ben de severim" dandikliginde bir ruh benzeşmemiz var ki bu en dandigi..

işte sanırım gün içinde iyi bir adam olduğumdan, morpheus bana kiyak geçti ve bir şekilde rüyama soktu kendisini.. ama yok böyle bir şey arkadas.. teni tenimin üzerinden akti sanki bin yildir devamli esen rüzgarlar gibi.. tenim titredi dudaklarim dolasti üzerinde dudaklarimdan sanki elektrik atlarmış gibi.. salvador dali resmi gibi karıştık birbirimize.. o ben siyah beyaz ve mavi ve kırmızı.. marselye'nin içindeki tüm özgürlük kelimeleri kadar güzel bir şeydi.. ehem neyse.. güzeldi yani. neco sarkisi gibiydi, kendisini bana kattim, biraz karıştırdım ve ruhani bir kek yaptık.. baileys aromali..

her neyse şarkı wet dreams, soko'nun.. tüm bu herşeyi bu şarki için yazdim.. umarim inanmadiniz..