Salı, Şubat 10, 2009

The Girl Is Mine



dünya pop tarihinin en enteresan ve bilakis en sikko muhabbeti bu sarkidadir arkadaslar.. paul mccartney gibi bir sir, micheal gibi kestane rengi bir arkadas ile birlikte atesbocekleri performansi sergilemektedir ki gozlerim yasarir benim

paul: maykil bu konu hakkinda kavga etmeyecegiz tamam mi?
maykil: paul korkarim ki sana soyledim ben kavgaci degil asikim
paul: bu laflari cok duyduk maykil.. koyayim da kaykil hahah. bana beni sonsuza kadar sevecegini soyledi arslanim.. naber? hatirlamion mu lan keraneci?
maykil: öncelikle o laflar boyboy seni siken maykil kovboy... beni sevdikten sonra baskasini sevemeyecegini soyledi
paul: aynen bunu mu soyledi... orrospuuuaa
maykil: ne sandin kanka? hayallerde yasa sen ibineee...
paul: at yalani sikeyim inanani
hep beraber: o kiz benim

tabi orcinali boyle degil.. ama boyle olsa daha samimi olurdu sanirim.. yani boyle dandik, boyle itici bir ask sarkisi olmaz abi.. yani ne bu ortada bi kiz var, orospu, bu maykil ile paul kiz icin kapisiyorlar. kiz benim falan diyorlar ama hadise cok seviyeli.. sir ya paul, york dükü gibi konusuyor.. hani illa küfür falan edilcekse "salak" falan diyebilecekmis gibi en fazla.. bilader.. bana gel bana soyle sarkiyi.. paul mus, beatles üyesiymis demem, ha keza maykilmis, dünya stariymis demem sokarim tornavidayi..

neyse sinir oluorum bu sarkiya. bunu da belirteyim..

youtube gömüsünü izleyemeyenler icin ktunnel'e yazacaklari zamazingo şudur: http://www.youtube.com/watch?v=toRpOBTcyE0