Pazartesi, Şubat 23, 2009

insan zehirlenmesi


bu aralar biraz insan zehirlenmesine uğradım.. bu insan zehirlenmesi denen zamazingo kanımca, insanlarin birden salak olduklarini ve seni aslinda dinlemediklerini seni dinlediklerini zannettiinde aslinda sen susunca ne dediklerini dusunduklerini anlamaniz bu zehirlenmenin ilk belirtisidir.. kulucka doneminde kendini gostermeyen hastalik ani bir patlama ile ortaya cikar.. bu travmaya neden olan seylerden biri karsida ki insanin "ben bid bidi bidi ama sen bidi bidi bidi" konseptinde bir cumle kurmasi olabilir...

bundan sonra devamli bir aglamaya yakinlasip aglayamama,boyun bolgesinde agri ve kusma istegi gelir..istah kacar,sikilganlik baslar,unutkanlik olusur..yapilmak istenen tek sey uyumaktir..ama uyunamaz.. depresyon tetikleyicisidir...

o yüzden pek yazı yazasım gelmiyor. sabahtan akşama flash oyunlar oynamaktan başka yapmak istediğim bir şey yok. msn'i bile zor açıyorum. bu bağlamda çok sevdiğim insanlarla bile uzun süredir konuşmadım.. değil buraya yazı yazmak kendi işimi bile doğru düzgün yazamıyorum. o yüzden herkesden özür dilerim.. önümüzdeki günlerde süper konularla geri döneceğim.. "robot efendilerden kurtulma yolları","durduk yere mahveden 5 sezen aksu şarkısı","göğüslerini size göstermeye ant içmiş travestiden kaçma yöntemleri" gibi şeyler yazmayı planlıyorum.. oh bebek..