Perşembe, Şubat 05, 2009

ayakkabı


arkadas 2 senede bir ayakkabi almaya gidiyoruz. tabi bir kadin olmadigimiz icin ancak eskiyince ayakkabi aliyoruz. zira gerek yok.. ayakkabiya verecegim parayla giderim kebab yerim durusum var.. tüm erkeklerde bu da boyledir asagi yukari..

her neyse gidiliyor adidasciya, nikeciya.. vitrinde mis gibi deri ve kaucuk kokan ayakkabiler.. yaklasiyorsun "bunun 45 numarasi" var mi diyorsun. hop getiriyor sana arkadas.. o noktadan sonra beni bi utanc basiyor.. oradaki tezgahtarin "bilader ayakkabi alicaksin ama oncekini giymemis, sikmissin.. bunu da alican 2 günde altini yirtican... siktir alma burdan" dercesine bakisini üzerimde hissediyorum "biraz yanlardan sikti" derken "sanane lan istedigim sekilde giyerim artiz." bakisini atiyorum.. tezgahtar o an donup bana "acilir giyildikce" diyor ama gozlerinde "bilader ben senin kotulugun icin soylemiyorum ama ayip ya su ayakkabiya bak ya mis gibi aliorsun sonra bu halde yazik" bakislari oluyor..

o an boncuk boncuk terler bosaliyor anlimda benim.. utanc icinde "hakket biraz hor kullandim ama buna bakicam ya cidden top oynamicam" bakisi atmaya calisiyorum ama nafile.. anasini satiim sirf bu utanc yüzünden, reyonda cok durmayayim die sikko sikko ayakkabilar alip cikiyorum.. yazik..