Cumartesi, Kasım 22, 2008

örümcek

Sanırım bu son aylarda güldüğüm, en komik zamazingo.. İngilizce bilmeyenler için özetlemem gerekirse, adamin tekine banka mail atior, 250 kusur dolar borcunuz var bi zahmet ödeyin dior, adam da "o kadar param yok ama örümcek resmi cizdim onu gönderiyim" diyor.. banka tabi "özür dileriz ama ödeme olarak örümcek fotosu kabul etmioruz" dior.. haklilar.. ama bizimki de çok yerinde bi cevap gönderiyor "o zaman 250 kusur dolar degerindeki örümcegimi geri gönderin" şaşırıyor tabi banka. ama geriye postaliyor aynen.. bizimki öfkelenior "pardon ama bu gonderdiginiz benim örümcegim degil cünkü bunun 7 ayagi var ben böyle bir hata yapmam" diyor.. kücük bi münakasa oluyor ve sonra adam kabul edior 7 ayakli oldugunu.. bu sefer de "7 ayakli oldugu icin kabul etmediginizi düsünüorum ve bu sefer 8 ayakli bir orumcek yapip gonderiyorum. umarim bunu 250 kusur dolar olarak kabul edersiniz" diyor.. banka yine kabul etmiyor, ve örümcegi geri gonderiyor..





ekstra bir not olsun ki, örümcek geçenlerde ebayde 10 bin dolara satilmis :).. (smiley yaptim utanmadan)