Perşembe, Kasım 20, 2008

Abazan Muhabbeti


bunaldigim muhabbet türü bu abazan muhabbeti.. yetti arkadas.. ne zaman disari ciksak bir 3-4 sap.. sokaktan gecen kadinlara bakip "nasil ottürürülür","ilik gibiymis ha","kimler yiyor bunlari ya" muhabbeti cevirmekten illallah geldi.. ben de istiyorum gari boyle kizli erkekli bir grupta yanci olmayi, ben de istiyorum agzimdan cikana dikkat edmeyi, küfür etmekten cekinmeyi, usturuplu konusmayi.. ama nalet olsun ya, nalet olsun kadere ki lisede fen sectim.. o günlere geri donsem direk yanasicam kendime "biladerim bu ipnetorlerin hepsi mühendis olucak, ömür billah abazan muhabbetinden kurtulamayacaksin, gel türkce matematik ol, gel sosyal ol" derdim.. yemin ederim..

buradan beni okuyan arkadas cevreme sunu demek istiyorum ki, "arkadaslar yüzünüze soylemekten cekiniyorum ama, yetti abazan muhabbetiniz.. illlalah geldi arkadas.. ne bitmez tükenmez mühendis acüzeligiymis bu!"

bu muhabbeti yapan igrenc muhendis herifler, yandan disi gectigi zaman, dirsekle dürtüp kaş goz yapip "çakar min buna?" seklinde sorarlar mesela.. "yok abi cakmam" dedigin anda "verse almazsin yani? peki mesela maria antoniette?? (burada türk ünlü oluyor aslinda genelde.. ama şimdi burada isim gecirmek başa iş açabilir.. abazan muhabbetinin ortasinda, gülben ergen'in işi olmamali!)" e donuyor muhabbet.. hadi ondan da siyirdim "abi 50 milyar verseler verir misin?" e donuyor ki bu cok korkunc.. ürküyorum o noktada ben..

ya cidden gari istiyorum, tiril tiril bir muhabbetimiz olsun, izledigimiz dizilerden usturuplu olarak bahsedelim, lost'tan bahsedelim ama kimse "kate i sawyer ne otturmustur ha" demesin, ne bileyim efendim ergenekon'dan bahsedelim de kimse "abi telefonlari dinlerken acaba sikis muhabbeti de dinlemisler midir?" demesin.. istiyorum bunu artik.. ben de dawson's creek gibi, kavak yelleri gibi arkadas grubuna sahip olmak istiyorum dostlar.. yeter!!! illlallah!!


hoş silahla yaşayan silahla ölür misali, abaza olmayan abaza muhabbetine girmiyor.. birisi cikip da "houup beyler ayip oluyor, biraz üsturup" demiyor, dese kimse muhabbete devam etmez..sonucta içimizden kimse ferhat güzel degil.. bugun o baslatiyor, yarin o gote kitleniyor, öte gün ben dirsekle dürtüp "gideri var ha" diyorum.. böyle bir fibonacci sayilari misali artan abazanlik.. önce 1 kisi abaza oluyor, sonra yandakini etkilioyor, sonra 2, daha sonra 3, yan masaya sirayet ediyor 5, 8, 13 diye giden, inanilmaz igrenc bir abazan spirali..

en nihayetinde erkek adamlarin, kendi aralarinda konusacagi muhabbetler belli.. araba, kiz, para, recep'in kendi kalesine attigi gol, kız, "bülent ersoy mu, rahsan ecevit mi, brad pitt mi?" kız, bilgisayar, kız, kız, kız..

kendim dahil,(aka cuvaldiz) tiksiniyorum erkek milletinden.