Salı, Mayıs 12, 2009

orospu karma!


Tek çocuk olma durumunu geçenlerde açıklamıştım.. Tekrar etmek gerekirse, bu durumun en sahane özelliklerinden birisi fevriyet faktörü. Yani bir insanı hayatınıza sokuyorsunuz bir haftada, ve sonra birden çıkartabiliyorsunuz. öyle birileri gelip size dertlenmiyor "ben onu sevmiştim ne yapiorsun ediyorsun?" demiyor.. bireysel bir karar neticesinde. hop bugun var yarin yok..

ama tabi karma bir orospu cocugu oldugundan birileri de sizi hayatindan tek kelime etmeden cikartabiliyorlar.. bununla ilk 9 yasindayken karşılaşmıştım. o zamanlar sokakta cirit atiyor, icabinda asagidan "anneaa su" diyerek pit stop gerçekleştiriyor, eve cagrildigimizda da "duvara taş atiyorum şimdi gelemem" diye mazeret bildirip duvara taş atmaya devam ediyorduk.. bi kedi seviyordum. o zamanın elleriyle "elim kadar" bir kediydi. gelip yanıma konuyor, cebimde uyuyor, ama faşist annem yüzünden eve giremiyordu. "o kedi eve girmeyecek uur" ilse kochlugunda talimatlar veriyor.. en nihayetinde ben de hayvani sokakta birakiyorum. ama süper bir yer yapmisim kendisine insaatlardan arakladigim tuglalarlar.. bir nevi "kedi palas".. hani yurt disindan kediler gelse izmire orada agirlayacak izmir belediyesi. öyle muthis bir yer..

bi gün gittim. bu tisliyor bana.. agzina sictigimin hayvani benim yaptigim yerde yatip bana tisliyor pence falan atiyor.. "dedim derdin ne?" tek kelime etmedi.. el kadar hayvan trip yapti bana tek hikaye anlatmadi. ama işte gönül bu özlüyor "ulen arkadas olalim sadece, tamam sonucta bi kedisin, tamam seni pek tanimiyorum ama arkadas olsak?" dedim, asla konusmadi.. sonra büyüdü falan. sokakta gördüm, kacak bakislarla baktim.. bakislarimla "seni çok özlüyorum oscar" dedim ama anlamad.. yanima bir daha gelmedi..

işte o günden sonra ben tek cocukluk yaptim. beraber takildigimiz, benim balki onun kuzen larry oldugu, arkadasim aykutla birden konusmayi kestim. zira abisi benim aterimi bozmustu ve kücükken bir atari arkadasliktan degerli olabiliyor. ya da en azindan kimse bana aksini ögretmedi. sonrasinda aynı şeyler işte.. insanlara haber vermeden onlari birden hayattan yok etmeler, msnden silmeler..

şimdi E. de boyle yapinca bir garip oldum. kesinlikle karma bir orospu cocugu olmali. bir şeyin de karsiligini gormeyeyim yahu.. tamam belki E.'yi pek tanimiyordum etmiyordum ama sevmiştim be abi.. ama belki de iyi olmuştur. en azından adının tamamını söylemesi için zorlamam gerekmedi. (gerçekten bu bloglarda falan e. ile g. ile. z. ile arkadas olan insanlar var. adlarının tamamını söylemiyorsa bu insanlar birbirine, niye arkadas kaliyorlar ki?)(bu arada bir kiz beni terketmedi yahu.. arkadasim konusmayi birakti sadece.. foto hosuma gitti ama direk koydum)