Cumartesi, Mayıs 16, 2009

en büyük ahlaksızlık ahlaklı olmaktır


yukardaki söz marque de sade'a ait. adam o devirden (1700 civari) bunu algilayan acaip bi adam. bay sade diyor ki "bir insan ahlaksız bulduğu şeyleri çok istediği anda, o şeylerden korkar ve onların karşısında olur".. tamam yalan söyledim marque de sade demiyor bunlari. alenen ben diyorum ama "benim bir sözüm var" diye anlatsam kimse iplemeyeceginden sade dedim.. kusura bakmayın gari..

ki hakket öyledir hadise.. mesela neredeyse tüm homofobik insanlar bir şekilde gizli eşcinsellerdir. ki bunu javier bardem "before night falls" filminde acaip süper bir şekilde anlatmisti. cuba'nın ünlü tanınmış bir yazarıdır bardem, sonra fidel arkadaslari ile birlikte devrim yapinca mahkumlar ve gaylere karsi bir öteleme uygulanmıs ve gayler hapise atilmistir. tüm bu işi yapan bir subay vardir. gayleri doven onlarin agzina sican eden. ama sonra goruruz ki o gay subay bir sekilde pompalatmaktadir (bu laf olmadı sanirim)

sadece boyle ekstrem durumlar da söz konusu degil bu dediklerim. mesela azcik bi cinsellikte "ya ben bu sekilde konusulmasindan hoslanmiyorum" diyen kizlar (hatta kiz kiza muhabbetlerde bile) yasayabileceginiz en fantastik anlari size yasatabilirler ki sizin bile yanaklariniz kizarabilir.. nihayetinde zinaya acaip karsi olan insanlar komsunun karısını düsünüp kendini tatmin etmiyor mudur? veya kadinlarin kapanmasını isteyen molla gozlerden bile tahrik olabilecek yapida degil midir? gördük bunu zamanında aczimendilerde.

velhasil bu cinsellik konularinda cok rahat olan insanlarin da acaip ahlakli oldugunu dusunuyorum ben. lafi nasil baglayacagimi bulamadim anasini satiim. bir tango gösterisi falan yaparak bu postu sonlandirma niyetindeyim!! yani ne öyle "bu işler ivrenç ya" diyen kadınlarin ahlakina güvenin ne de "pipini seveyim" diyen kadinin ahlaksiz oldugunu dusunun.