Çarşamba, Mayıs 27, 2009

Bronzlaşmada Fedon Eşiği


En nihayetinde süt beyazı bi insanim. kücükten beri de bu süt beyazı olma işini pek sevmişimdir. içimde gizli bir w.a.s.p. mi var, gizli örgütlere illuminatiye katilma hayali ile mi yanip tutuşuyorum bilmiyorum ama dediğim gibi süt beyazı olma işini sevdim..

amma lakin tüylenince ve hatta tüyler beyazlasmaya baslayinca iflit olmaya basladim ben. kücükken iyi de yaslaninca hafiften biraz bronzlasmak gerekiyor.. hem 50 yasina geldigimde "taverna müziginin prensi" olarak anilmayi gercekten istiyorum. böyle bir kariyer hedefim var.. (75 yasinda ise undead olmayi planliyorum ve mahallenin cocuklarini bubilibupki yaparak korkutmak istiyorum!!)

konuya dönersek; simdi bronzlasma diyince bir duralamak gerek.. bir türk erkeginin, bir beyaz akdenizlinin ancak ve ancak fedon kadar bronzlasabilecegine inaniyorum. o büyük bir kistas. yani bir fedon degeri var işte.. 0 olunca fedon kadar esmer oluyorsunuz. mesela ben su anda "pinar beyaz" kivamindaki tenim ile -7 fedon'um.. esmeray misal +5 fedon, colin kazim +3 fedon, morgan freeman +7 fedon..

bu ölcekte degerlendirilmek istiyorum ben bu yaz. "ben valla esmer erkek seviyorum" diyen kizlara verebilecegim en samimi yanit 0 fedon.. yapabilecegim bir şey yok... o bir eşik... kızlar böyle net olsun bence. boşu boşuna esmerleşmeyelim... ahanda yukari fotosunu koydum fedonun.. ona baka baka lütfen!