Cuma, Mayıs 08, 2009

Piroman


ingilizcesi pyromaniac olsa da kralicenin dizinden ayrilabilen bir insan oldugumdan boyle diyorum..

ben buyum arkadas.. geçen kış kondu teshisi cok şükür.. zira hafta sonunda odama klimanin sahane bir sekilde isittigi odama soba kurmaya kalktim.. ilk basta gazte falan yaktim.. sonradan kesmedi gittim oduncudan 200 kilo mese odunu aldim.. sonrasi aynen psikiatri klinigi oldu peder tarafindan gonderilen..

hayir arkadas anlamadigim nokta cakmakla ugras ne bileyim sigara iç (hoş sigarayi da sirf atesini izlemek icin içiyormusum.. valla da dogru dedim doktora) ne diye atesle mumla hadi onu gectim sobayla ugrasiyorsun ki..

ama kücükten belliydi böyle olacagim.. hic unutmadigim iki vukuatim var.. birincisi mahalleden bir arkadasin "abi bakkala yeni füzeler...." demesiyle birlikte evden firlamam ve hemen bakkaldan 20 tane falan almamla oldu.. "onur olm bunna acik havada beklenen randimani saglamaz biz bunlari dolaba koyalim" demem aksama babamin yapacagi "bugun dolabini havaya ucurmussun essek herif" konusmasinin nedenidir..
hic unutamamamin neticesi o gün sahane bir dayak yememdir..

ikinci olay da; bir pamugu.. pardon yumruk kadar bir pamugu bir ipe baglamamdir.. tamamen "abi isiklikta cok acayip seyler olabilir.. belki yarasalar?" merakim neticesinde yaptim bu manyakligi.. kolonyaya bandigim pamugu kibritle yakip tak die sallamaya basladim asagiya.. fakat atesin büyüsüne öyle kapilmistim ki pamugun olusturdugu alev topunun ipi yakacagini zerre dusunmedim.. neyse o alev topu muhtesem bir sekilde isikliga duserken isiklikta bulunan kagitlari tutusturdu..
ben hadiseyi anlayinca direk "olay saatinde uyuyordum" diyebilmek icin yatagima kostum ve uyudum.. fakat kanitlari ortadan kaldiramamistim a dostlar.. kolonya yarilanmisti alenen..
hic unutmam o gun galatasaray - manchester united maci vardi.. su 3-3 lük macin rovansi.. onu izleyememistik babamla ikimiz.. ben dayak yemekten o atmaktan..


şimdi bi arkadaşla konusuyorduk da, house m.d. nin bir bölümündeki alevli içkilerden.. ben birden "ya şimdi koluna alkol döksen, ve kolunda tüy yoksa, o alkolü yaktığında yanmıyorsun bilio musun?" falan dedim.. bu da "niye yakayım ki kendi mi?" diyince anladım ki o psikiatr a verilen paralar yalan olmuş. hiç bi boka yaramamış.. hakket ama neden yakayım ki kendimi? ama eglenceli lan?!?!?