Cumartesi, Mayıs 09, 2009

The Wrestler


holivud hogan gibi, `mr t` gibi ne bileyim efendim, `ibrahim kutluay`, `tanju colak` gibi gecmisin efsaneleri izlesin izlesin de feyz alsin diye cekilmis bir film.. bas rollerini estetikler ve botoxlar ile sekilenmis micke rouke (ki bence daha iyi birisi düsünülemezdi bu rol için) ve gögüsleri hakkinda 3 saatlik bir sunum yapabilecegim `marisa tomei` paylasiyor. filmler hakkinda bir şeyler biliyorsaniz bunlari biliyorsunuzdur sanirim..

simdi bundan sonrasi biraz spoiler olabilir.. mickey rouke gecmiste cok cevval işler yapmis, tokadi ile kafiruna korku salmis, aman diyene el kaldirmamis, kelle koltugunda 3 gün savasmis bir cengaverdir. ama sonrasinda hizli yasayip, kendine önem vermeyince ve cok afedersiniz paralarini striptiz barlarda, keranelerde karilara kaptirinca çolaklaşmiş, migrosta işe girmiş, hafta sonlari da üç beş gelsin diye dövüş kulubune yazılmıştır.. gel gelelim yaş 50 kusur olunca ailede var olan kalp rahatsizligi kendisinde de çıkmış, soyunma odasinda yiğilip kalmiştir..

işte o vakitten sonra film biraz değişir gibi oluyor.. o dakikaya kadar "eski efsane yeniden doğuyor ha! milletin ağzına sıcacak amerikan başkanı olacak! uzaylilari dövecek" diye beklediğiniz film birden `bulut aras`li kendini buluş filmlerine dönüyor.. önce gidiyor elin striptizcisine "keraneden kiz almanın sevabi büyük" temali bir yaklaşımda bulunuyor, sonrasinda gidiyor uzun zaman önce evlendigi karisindan olan tek cocugunun sefkatine siginiyor.. tabi kiz direk namkor "hic bi dogum gunume gelmedin, hoş bilmezsin ki dogum günümü! babaya ihtiyacim varken neredeydin!" temali bir zevzeklik yapiyor.. şahsen ben orada olsam "bi bayramda geldin mi? atanim ben senin atan!! kandillerde arasaydin bari bi! gelmemis olabilir tamam.. ama babanim ben!" der agzinin orta yerine de tokati yapistirirdim..

en sonunda da yine ringlerde acaip şahane bir şekilde bitiyor bu 2008'in en güzel filmlerinden birisi olan filmimiz.. hoş ben bazı dövüş sahnelerinde ileriye aldım.. azuth's cut versiyonunda daha az dövüş sahnesi, daha fazla medeniyet vardi ve gayet güzel geldi o yüzden.. ama siz 10larca dakika süren dövüşlere dayanabilir misiniz bilemiyorum..

yavrum marisa.. seni 5 köfte gibi yerim be!