Cuma, Mayıs 29, 2009

aldatılıyorsun ama ilişkiye devam da ediyorsun

gece gece arkadasla konusuyoruz. kendisi bir godoş bir geniş. anlatamam size. sevgilisi bunu aldatiyor ama bu bana mısın demiyor. verdim ayarı tabi "vay efendim senin yaptığını alman bile yapmaz ki onlar buyur karımı mutlu et diyolarmış" dedim.. ama sonra bana hoş olmayan kelimeler kullandı. ben de "tamam dostum ama boyle konusmasan iyi olur" dedim. sonra da engelledim..

ama insan düşünüyor tabi.. haklı olabilir. nasil ki kadinlarin icine su serpme cümlesi "erkek dogasi tek esli degildir" ise erkeklerin yüregine su serpme hikayesi de "tensel çekime kapıldım"dir.. "haaa duygusal bir sey degilmis, bir anlik bir tensel cekimmis oley askim seviyorum seni.." derken bulursunuz kendinizi bir anda.. aldım verdim dunyasinda, getirileri ile goturuleri ile devam etmektir aldatildigini bilerek ilişkiye devam etmek..

zira bir erkegin, bir kadinla olmasi daha cok ticari yatirim yapmak gibidir.. erkek bekler ki hikaye soyle olsun;

ilişkinin yil donumunde alinan kolye 50 ytl
dogum gununde alinan ipod shuffle 100 ytl
"baktikca beni hatirlarsin" diyerek alinan 37 ekran tv 350 ytl/10 ay

mutluluk.... paha bicilmez..

oysa ki aldatma hadisesi devreye girdiginde birden hesaplar yapilmaya baslar;
ilişkinin yil donumunde alinan kolye... acaba boynunda miydi sevisirken?
dogum gününde alinan ipod shuffle... onun msn'den gonderdigi sarkilari atmistir buna
"baktikca beni hatirlasin diyerek alinan televizyon... daha taksitleri bitmedi..

yine de seviyorum lan!!!.... orospu....

bu sartlar altinda kiz gelip, ciddi bi tensel cekim oldugu iddiasinda bulunursa, bir daha olmayacagina dair binlerce soz verirse, devam ediyorsunuz.. yapacak bir sey olmuyor.. ama aldatip da, geri donen kizlarimiza şekil olsun diye soylemeliyim ki, erkek adam devamli olarak intikam yolu ariyor "bu da benim tensel cekimimdi anasini satiim" diyor bi noktada..

bu arada evet nuhun gemisine mangal koyuyorlar!