Cumartesi, Haziran 27, 2009

Rafet El Roman Şarkıları Tadında Yaşamak


Hayatımın dramatik olmasını bir şekilde seviyorum aslında. Şimdi eğri oturup doğru konuşmalı. yağmurlu bir günde, sevdiğimi öpüp:

-gitmen gerek ilsa, o belki seni benim kadar sevmiyor ama, onunla daha mutlu olacaksin bunu biliyorsun. huzuru ve parası var. yanımda olduğun sürece savaşmak zorunda kalacaksın bunu da biliyorsun. ama bahçelievler bebeğim, bahçelievler her zaman bizim olacak..

diyesim gelirdi ki bu bende böyle olmuyor. yani o humbrey bogart'in coollugunu yakalayamiyorum ben. en nihayetinde rafet el roman ile büyümüş bireyler olduğumuzdan, kızı bıraktıktan iki sonra "elimde değil hala seviyorum" moduna giriyorum birden.

zaten bu aralar hayatim felaket bi aşamada.. en iyimin yetmediği bir dönem olduğundan saçlarıma aklar düşmesi dışında verebileceğim bir tepki yok. sıkıldım, param yok, çalışmam gerek vaktim yok, çalıştığım, emek verdiğim şeylerde muvaffak olmuş değilim bi de üstüne bu gönül işleri. ki daha sabahleyin annemin kalbini kırdım. kadın benden bir sevgiliye sahip olmamı istiyor ben ise 1 senedir yeniden baba parası yemenin derdiyleyim. 15 lira ile dışarı çıkıp sevgilimle dolaşmamı bekleyen bir anne olunca birden tüm sepettekiler döküldü ortaya.

yine de insan bi sevgili bulamasa da uğraşıyordu. en azından akarsız kokarsız, internet sevdalarinda deva arayabiliyordu mesela. ama artık onlar da koyar oldu. daha doğrusu geçen gün ekşi sözlükten birisi mesaj attı. çok süper, çok sahane bir muhabbet olunca "msn?" moduna girdim.

"bak" dedi "ben senle konussam simdi, orda msnde asagida turuncu bi sekilde yanip sonecek, gercek arkadaslarimla konusmaktan senin yüzünden vazgececegim.. hayatima asla alamayacagim biri için bunu yapmam" dedi.. boyle bir fransiz aydinlanmasi gibi oldu bende. "hakket lan" diyiverdim.. nihayetinde türkiye turuna çıksam çok süper şeyler yaşayabilecegim insanlar varken, benim ekimden beri bi kiz eli tutmamamin nedeni bu. yanımda olan insanlari daha uzaktaki ama belki daha iyi insanlarla degisiyorum...

ama olmuo işte o kadar kolay birden aniden. vazgeçemiosun insanlardan..

velhasil 1 litrelik marmara gold'un verdiği ucuz sarhoşlukla yazdığım yazı bu kadar haftanin sarkisi da rafet el romandan gelsin o zaman..