Pazartesi, Haziran 29, 2009

haftanın şarkısı #26




başım öne düşük, soğuk bir rüzgar arkamda
çok kişilik kederimle
yitik hayaller bulvarında yürüyorum
burada orospular ve götoşlar, istediğin muameleyi
yapabilirler pişman olmadan
ve sen bugun gülsen de yarın ağlarsın
ayna gibi kırılır tüm planların
orospular ve götoşlar gözleri ıslak uyandırırlar seni
ve hasta göz yaşları içinde yitik hayallerini anlatırlar

yitik hayaller bulvarinda beni bulursun
çünkü ben sabahtan akşama kadar bir aşağıya bir yukarıya gidiyorum orada
ruhumsa benden apayrı yerde
gece uyumadan önce annemin beni öptügü bir ikinci katta..

buradan bulacağın zevkleri kiralarmışsın rivayet
tutamazsın ama uzun süre elinde, olmaz
ama orospular ve götverenler
bir kırık ezgi söylerler sigara sarısı ağızlarıyla
burada yitik hayaller bulvarında