Pazartesi, Mart 30, 2009

Bir ölü konuşuyor

(yaaa dali efendi, sen de toprak oldun, kimeydi o çalımın?)


bundan yaklaşık 40-50 yıl evvelinde, süleyman demirel başbakan iken, gençler çılgın partilerde eğlenir birbirlerine şokela sürerken, evlerde lig tv olmadığından, millet maçları sinema filmlerinden evvel orhan ayan tarafindan seslendirilen görüntülerden izlerken, insanların manyak cinsleri illa ki değişik arayışlar peşinde koşarlarmış efendiler..

o devirde korku filmleri diye bir sektör yok daha. ha var, ama vampir var ne bileyim efendim, antin kuntin sessiz film var.. insanlar öyle delirmiş durumda ki, siyah beyaz, dandik korku filmleri izlerken, sinema sahipleri bir iki tane cocugu ortama saldirip "bööö" dedirtip milleti korkutuyorlar. korku filmlerinden anladığı bu milletin o zamanlar..

işte bu gazla, madem ki plak çağındayiz, diyerek alttaki iki plagi doldurmuşlar "bir ölü konuşuyor" plagi önlü arkali 5 dakikalik iki kayittan oluşmuş. şahsen ben biraz korktum yalan yok..





ama bazı yerlerinde kendisinden geçmiş tabi, "kafama çivi çaktılar, ama ben zaten ölüyüm" modu ve arkasından gelen recep ivedik gülüşü hiç sevimli değil.. her neyse, bunu da göstereyim dinleteyim istedim. yıl ben diyeyim 68 siz diyin 72.. elalem aya giderken biz mezara girmişiz.. oh bebek. verdim siyasi mesajimi.. yaşasın aziz kocaoğlu!

komple şuradan indirebilirsiniz bu arada bu film, plak in şeylerini.. http://d.turboupload.com/d/2053206/Trkiyenin_ilk_Korku_Plagi_ab.rar.html


konuyla alakalı yazı olarak: en korkunç 5 zamazingo