Çarşamba, Nisan 01, 2009

burnuma pıt


bugun başıma çoook tatlı şeyler geldi. nasil anlatayim bilmiyorum ki. öncelikle pinar in ikizlerini sevmeye gittigimde batı böyle burnuma vurdu. innnnnaanilmaz güzel bişeydi ve bence umarım tanrı bana da böyle tatlı çocuklar verir. yerim ben onlari.. resimde de onların şeyi var zaten. çooook tatlılar dimi?

ya sevgilimle bu aralar bozuğuz biraz ama bunu sonra anlatıcam. ama yok yok şimdi anlatmak istiyorum : ))) şey bana bu bi atkı örmüştü sonra ben o atkiyi üşümesin diye semaya taktım o arada bunun bi arkadaşı görmüş bunu bana geldi dedi ki "uur sen sevgilinin atkısını nasıl başkalarının boynuna dolarsın" yaaaaaa. offf insanlar neden başkalarının işine burunlarını sokuyorlar anlamadım ben anlamıyorum da zateen. sonra ben dedim ki tamam bi daa olmaz. ama gitmiş söylemiş bu sevgilime. sevgilim de zaten dünden hazirmiş bad mooda sonrasinda işte böyle kavga ettik.

ama ne oldu? arabama bugun çooook süper bişi aldım. böyle dikiz aynama ondan da sonra bahsederim.. hepinizi öpüyorum. yorum bırakanları daha çok öpüyorum.


edit: 1 nisan şakalarını seviyorum