Pazartesi, Mayıs 30, 2011

yalanmış "sen mutlu ol ne olurların" ajda!

ulen çok garip bir olay bu konser verme işi.. neye göre belirleniyor acaba? yani mesela "ses sanatçılari ve müzisyenler odası"'nın tarife çizelgesi falan mi var? "1 sarki 10 bin lira, 2 sarki 17 bin lira, fön 12 lira, boya 30 lira" şeklinde kulislere asılı mı ki bu? Asagidaki şekilde mesela?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgCk5RIPQu-5HHVZ-L8BT9hecN03OChGn2E3sCSppnKOuO9SO1mgwaMTfy-hkm7lXQJ81vmUPR2v6mKmSZ7KUaHdj6RKcL3CjTKDTVbZ4eILK65egwa3fJ71Fm8-_rhK2V6vVIo2gwQhioA/s320/Namli+fiyat+tarifesi.jpg

ilk kez yaz dönemine çalışırken yakalandığımız için bin bir şaklabanlıkla kazandığımız parayi ajda pekkan'ın arenadaki konserine gömelim dedim izmirde..

açık ve net söylüyorum ki bu gözler robert plant gördü, rolling stones, metallica falan gördü ama hiç birine ajda pekkan'in istediği parayi vermedi.. 87.5 nedir arkadaş? yani yukardaki tarifeyi hanfendi "her yaşa 1 lira isteyelim" gibi algilamis olmali.. bu hesaptan yola çıkarak geçen gün dediği "100 yıl daha yaşamak istiyorum sırf müzik için" lafını , "160 yaşında konseri 160 liradan kakalariz" olarak algilayabilirim ben..

olmadi ajda yakismadi sana.. sen ki bu yaşına gelmişsin artik halk konserlerine vereceksin kendini. gönüllere gireceksin. zeki müren paşa gibi aspendosta kitlelere açılacaksin ama yooook hanfendi hala cukkasının peşinde.. yahu vehbi koç bile bir çorap götüremedi be yanında ayıptır!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgDUtm1M6iIQJgB8s3U9vRh36BTgtHF8OsSuQ43-jx-7alT7gn7DXLkZq9wDHRwPtS20bpCDpNhXjtBeZM7IkSwLJrmhlw3DTQV5EmVa9BX4sUTBaISUH6HY9Rs7YPeBYGIJi0Af77u7PY/s320/%C3%A7orap

konserini basmak istiyorum ajda pekkan'ın.. en "çerçeve değil resim arıyorum" yerinde açıcam pankarti "yaşıtların kabristanda sen hala sahnedesin" şeklinde.. ya da ne bileyim "kefenin cebi yok" falan diycem.. şu yaşımda bana bir ajda pekkan konserini çok gördün, şu yaşımda bana "yuh ajda pekkan'a o kadar verilir mi" dedirttin ya yazıklar olsun!